Sabbatical NZ-NL-VU - Reisverslagen van André & Manita - WaarBenJij.nu Sabbatical NZ-NL-VU - Reisverslagen van André & Manita - WaarBenJij.nu

Tsja waar we nu zijn is me duidelijk. We hebben ons huis en beestjes in New Plymouth achtergelaten, om intrek te nemen in onze kamper waarin we Nieuw Zeeland en Australie zullen rondreizen.

De vertrekdatum van onze reis is wat vager... Al 6 maanden geleden afscheid genomen van werk; een paar maanden heerlijk op bezoek in Nederland, in NP werken aan het huis en op het land, en gezellig het Zuid Eiland rond touren met André's familie. Toch voelt het alsof we nu pas beginnen aan datgene wat we al die tijd van plan waren...samen op pad.

Na 6 jaar Nieuw Zeeland, willen we nog geen afscheid nemen van dit land, en hopen op deze manier nog op veel leuke plekjes te komen, leuke mensen te ontmoeten en te genieten van het leven hier! Dus dat we geen aankomstdatum in gedachten hebben zal wel duidelijk zijn. En suggesties voor leuke plekken zijn natuurlijk altijd welkom.