Kontakten - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van André & Manita - WaarBenJij.nu Kontakten - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van André & Manita - WaarBenJij.nu

Kontakten

Door: Manita

Blijf op de hoogte en volg André & Manita

02 December 2007 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Kerstbrief, kaarten en emails schrijven, 3 dagen lang terwijl het zonnetje heerlijk schijnt, maar als we met twee jaar touren geen tijd hadden (willen maken) om uitgebreid bij te kletsen met verre vrienden en familie, dan was het wel erg triest gesteld met ons. We worden soms heerlijk opgehouden door mensen die spontaan terug mailen, en dan ‘moeten’ we dat natuurlijk eerst weer lezen. Fijn zo veel te horen van mensen waar we de laatste tijd wat geen contact mee hebben gehad. Uiteraard heerlijk veel bellen met thuis, voordat we zoveel dagen buiten bereik zijn tijdens onze Antarctica trip. Fijn en moeilijk (de tranen zitten gauw hoog). Dit soort feestdagen op komst ben je toch het liefst ‘even’ thuis.

Een telefoontje midden in de nacht met de mededeling dat Riet overleden is. We hebben haar gelukkig 3 dagen geleden nog aan de lijn gehad, met het idee haar gedag te zeggen voor onze trip omdat ze zo hard achteruit ging, maar dit is dan toch weer onverwachts snel. Daar zijn we dan even van onderste boven, maar fijn voor haar, geen pijn en benauwdheid meer.