Verder na 5 weken in dit gebied.. - Reisverslag uit Arrowtown, Nieuw Zeeland van André & Manita - WaarBenJij.nu Verder na 5 weken in dit gebied.. - Reisverslag uit Arrowtown, Nieuw Zeeland van André & Manita - WaarBenJij.nu

Verder na 5 weken in dit gebied..

Door: Manita

Blijf op de hoogte en volg André & Manita

31 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Arrowtown

Kwakkelig weer, we rijden terug naar Arrowtown waar we een film geboekt hebben; Black Book / Zwartboek van Paul Verhoeven, leuk weer eens een film in het Nederlands te zien. We hadden goede reakties uit NL gekregen over de film en toen we de vorige keer in Arrowtown waren (met de hond Jack: ik heb nog gekeken of andere toeristen nu met hem liepen!!) zagen dat Zwartboek hier draaide. Wat beter te doen op een regenachtige dag??
Het is echt een boutique bioscoopje; het plafond is uit verschillende stoffen panelen opgebouwd, net patchwerk met al die verschillende roze stoffen opgelicht door de kroonluchters. Op sommige plaatsen over de extra grote luxe stoelen hangen plaids om het lekker knus te maken. Er is een pauze in de film, en kaasplankjes kunnen opgehaald worden en een drankje besteld, en dit alles mee te nemen voor de tweede helft.

Het is niet te geloven, maar na bijna 5 weken gaan we eindelijk het Queenstown/Glenorchy/Wanaka gebied verlaten... zouden we er ooit nog terug komen?