Shoppen en soppen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van André & Manita - WaarBenJij.nu Shoppen en soppen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van André & Manita - WaarBenJij.nu

Shoppen en soppen

Door: Manita

Blijf op de hoogte en volg André & Manita

08 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Om elf uur broeden we dan toch de tent, eh kamper uit. De meeste mensen zijn vertrokken en het is hier heerlijk rustig om wakker te worden bij een bakkie en mijn groene algendrankje. Ik heb gister boodschappen gedaan, lopend erheen gegaan, maar toch veel te veel gekocht, dus onderweg kreeg er een vrouw medelijden met mij en heeft helpen sjouwen terug naar de camping. De laatste NLse tijdschriften uitgelezen, snoepend aan het laatste stukkie spekulaasbrokken, veel Nederlandser zal het niet worden hier. André’s familie heeft het eerste stuk van de vluchten er ondertussen opzitten, en Nederland komt inzicht....

De hele vakantie nog niet op zo'n dure kamping gestaan, dus we zullen er alles uithalen wat er inzit. We kunnen de auto's op de camping wassen; André is de 4x4 onderhanden aan het nemen binnen en buiten, en straks samen de kamper. En dan onszelf soppen, nu ze de hokken net schoongemaakt hebben. Nu maar hopen dat het een hete douche is die de putten in je rug spuit, waar ik uren onder kan staan.

Uit eten geweest en halverwege komen we er al achter dat we de mobiels vergeten zijn, want de fam landt rond die tijd. Toch heerlijk gesmuld bij de Thai; curry en rijst (dat hebben we weinig gehad de afgelopen maand). We hadden gevraagd pittig........nou het was huilend terug naar de kamper. Geen berichtje of smsje maar beide telefoons hebben gemiste oproep, dus de fam zal wel aangekomen zijn. Ik hoop dat ze een hele goede vlucht hebben gehad. Hopelijk horen we morgen wat. Zij moeten proberen wakker te blijven!! Ik ga naar bed.